Regulamin forum Isel.edu.pl

/Regulamin forum Isel.edu.pl
Regulamin forum Isel.edu.pl 2017-05-15T23:11:29+00:00

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Forum służy do kulturalnej wymiany opinii i informacji.
2. Forum jest ogólnodostępne. Pełne prawo użytkowania Forum ma każdy, kto nie łamie Regulaminu.
3. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników. Wszelkie konsekwencje ponoszą publikujący je użytkownicy.
4. W razie jakichkolwiek problemów z użytkowaniem Forum należy kontaktować się z administracją Forum.

PISANIE POSTÓW

5. Przed założeniem nowego tematu warto sprawdzić, czy wcześniej nie toczyła się już dyskusja na ten temat. Jeśli tak, należy dopisać swój komentarz do istniejącego wątku zamiast zakładać drugi. (Tematy zdublowane będą kasowane lub scalane).
6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. (W przeciwnym wypadku treść tematu zostanie zmieniona).
7. Należy trzymać się tematu i wystrzegać się wypowiedzi nic niewnoszących do dyskusji. (Posty niezwiązane z tematem, tzw. off topic, będą z niego usuwane).
8. W celu usprawnienia komunikacji (post powinien być w miarę czytelny i zrozumiały) należy wystrzegać się tzw. literówek, wszelkich błędów językowych, pisania wyłącznie dużymi literami itp. Należy przestrzegać zasad NETykiety. Przy cytowaniu postów należy używać wyłącznie tagów BB-Code. Cytować należy jedynie te fragmenty wypowiedzi, które zamierza się skomentować.
9. W komentarzu powinno występować jak najmniej linków zewnętrznych. Zamiast odnośnika do artykułu w Internecie preferowane jest zacytowanie go częściowo lub w całości z podaniem źródła. Wymóg ten spowodowany jest dynamicznym charakterem Sieci WWW i dbałością o jak najmniejszą ilość tzw. złamanych linków na Forum.
10. Pisanie kilku postów pod rząd przez tego samego użytkownika jest niewskazane. Do uzupełniania treści swojej ostatniej wypowiedzi lub nanoszenia na nią poprawek służy przycisk „Edytuj”, aktywny przez godzinę od opublikowania danego posta.
11. Zabrania się publikacji treści powszechnie uznanych za obraźliwe, łamiących prawo, nieprawdziwych, będących nachalną reklamą itp.
12. Zabrania się prowadzenia „prywatnych wojen” na forum publicznym.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13. Powyższe zasady powinny być przestrzegane przez wszystkich użytkowników Forum.
14. Publikowanie postów na forum jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
15. Administracja zastrzega sobie prawo do nieprzestrzegania niektórych punktów Regulaminu.